thuismetsijtze.reismee.nl

Zorgen voor elkaar.

Ik kom terug van het werk op de motor, ik moet de bus eerst testen, want met dat geknal krijg ik het hele dorp tegen me, wat gebeurde er, het leek wel een aanslag zo hard waren de knallen, geschrokken buren kwamen verhaal halen, ik kon ze gerust stellen, kuren van een oude vw bus, meer niet. Verder gebeurde er vandaag niet zo veel, de jongens in de bus komen vannacht terug, het is alweer vier weken geleden dat ze vertrokken, de tijd vliegt voorbij, ze hebben het vast mooi gehad, de verhalen komen nog als ik ze weer zie en spreek. Machines werken tot laat op het land, koren wordt geoogst, hooibalen worden geperst, de eerste aardappelen worden gerooid, het leven op het land gaat altijd door. Het is vaak druk in ons leven, we blijven doorgaan, geen tijd om rond te kijken wat er gebeurd, misschien heeft iemand je nodig, we moeten goed voor elkaar zorgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!