thuismetsijtze.reismee.nl

De dag van morgen.

Wat zal de dag van morgen brengen, ik weet het niet, wel plannen gemaakt, maar die kunnen zo weer veranderen door onvoorziene dingen, soms heel verrassend. De laatste tijd probeer ik af te maken waar ik mee begonnen ben, niet meerdere projecten tegelijk, de kans dat er uiteindelijk niets van terecht komt of half af is nu veel kleiner. Het werk in de moestuin en kas is nooit af, maar het is nu een kwestie van bijhouden, het ziet er prachtig uit, bloemen en groenten naast en door elkaar, zo zag ik het voor me, alles groeit en bloeit. Straks kan ik er niet tegen eten zoveel is er tegelijk klaar, inmaken, wecken, misschien een extra vriezer, dan kan ik er de hele winter van genieten. Nu verder met het huis, eerst de serre schilderen, kijken wat er moet gebeuren, volgens mij valt het mee, het probleem is altijd het begin, als ik eenmaal bezig ben dan komt het goed, morgen is een mooie dag om te beginnen of er moet iets belangrijkers voorbij komen, je weet maar nooit.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!