thuismetsijtze.reismee.nl

Ouder worder.

Soms heb ik er moeite mee om ouder te worden, het heeft geen zin, want het gebeurt gewoon en het is onherroepelijk. Als ik me goed voel en dat is bijna elke dag dan denk ik dat ik jong ben tot ik keihard mijn kop stoot aan de tand des tijds. Het zijn kleine dingen, ik zwik mijn voet om als ik met de hond loop, dat gebeurde nooit, ik ging vaak te laat naar bed, maar had er geen last van, dacht ik, tot de wekker ging. Nu ga ik slapen als ik moe ben en dat voelt prima, uitgerust wakker worden is ook wel heel erg fijn. Af en toe vergeet ik het, dan denk ik dat ik de hele wereld aan kan, maar als ik wakker word valt het tegen. Genoeg erover.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!