thuismetsijtze.reismee.nl

Voetbal.

Met van alles bezig op mijn "vrije dag", huishouden, wandelen, onderdelen op de vw bus monteren en andere mat zwart spuiten, het wordt prachtig, boodschappen doen en koken. Na het journaal even voetbal kijken, niet spannend, na een paar minuten ga ik met de hond lopen, terug is het 0-1, opruimen, de vaatwasser inruimen en het is 1-3, ik zie de 2-3, maar meer foute passes. Ik kijk steeds minder voetbal, ik lees het 's morgens wel in de krant, zonde van de tijd. Vroeger, daar heb je hem weer, keek ik alles, samen met mijn vader naar europa cup wedstrijden of interlands en net als over zoveel andere zaken, verschilden we meestal van mening over wie er goed speelde, kansen, overtredingen, scheidsrechter, dat soort dingen. Het maakte het kijken veel leuker, samen, maar ook weer niet, van alles roepen, daar weer op reageren en uiteindelijk blij als het beste elftal gewonnen had. Alleen kijken is saai, niks aan, nog even kijken wat nederland gedaan heeft, 2-3 verloren.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!