thuismetsijtze.reismee.nl

Van Amsterdam naar Den Haag en terug.

Prachtig weer, dat merk ik ook in de grote stad, alles ziet er vrolijk uit. Carien laat me op de fiets een andere weg naar het centraal station zien, we gaan twee keer met een pontje over het IJ en het is gelijk vacantie. Tussen de twee overtochten door wandelen we in het haven gebied met oude schepen, het zendschip van radio veronica ligt er ook. Met de trein naar Den Haag voor de tentoonstelling van de schilder Rothko, prachtige schilderijen, je moet er iets meer van af weten of er over lezen, dan ontdek je de betekenis van de schilderijen en de ontwikkeling van de schilder. Ik vertel er nog meer over. Op de terugweg langs Hillegom, maar ik kon niets zien, want het was al donker, van Van Zanten aan het spoor had ik graag een glimp opgevangen. Een andere keer.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!