thuismetsijtze.reismee.nl

Vw bus als nieuw.

Vanmiddag de vw bus opgehaald, spannend hoe ziet het er uit? na negen weken. Het is bijna perfect, we ontdekten nog een paar kleine plekjes, maar een kniesoor die daar oplet, dat doe ik zelf wel even, nu is het te overzien. Nieuwe stickers er op, nieuwe bumpers, nieuwe grill, bijna nieuwe bus van buiten, van binnen nog prima en de motor loopt ook nog goed, niet zo hard, maar dat doe ik ook niet meer, wel betrouwbaar, dat ben ik ook. We lijken op elkaar, maar de bus ziet er strak en glad uit, ik heb me niet geschoren en het lijf kan ook wel wat strakker, ik doe mij best, maar ik ben over alletwee heel tevree. Deze maand nog op de motor, het weer is prima, op de noordkaap was het veel kouder, wat een belevenis was die reis, ongelofelijk als ik er aan terug denk. Op weg gaan en maar zien wat je tegenkomt, dat klinkt eenvoudig en zo was het ook, samen met Joop, ik hou van je, kus.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!