thuismetsijtze.reismee.nl

Een dag is zo voorbij.

Wat gaat dat snel zo'n dag, het is alweer zes uur, de avond begint en ik heb bijna niks gedaan, gras gemaaid, maar dat gaat als de rook met de nieuwe grasmaaier. Verder niet zoveel. Door het feest in de bierbrouwerij emelisse en de lekkere biertjes, krijg ik zin om zelf weer bier te gaan maken. Een paar jaar geleden ben ik er mee begonnen, veel werk, lekker, maar dan versloft het, waarom? Goede vraag, ik begin er weer mee, als er mensen zijn die grolsch beugel flessen hebben, dan houd ik me aan bevolen, ik kom ze halen, liefst niet te ver weg, ik woon in hellum, email adres sijtzehielema@hotmail.com. Ik begin met witbier, daarna bokbier. Proeven kan, maar dan moeten we iets afspreken, ik hoor het wel. Het duurt een tijdje, maar ik zal jullie op de hoogte houden en niet alles zelf opdrinken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!