thuismetsijtze.reismee.nl

vw t3

Vandaag hebben Jelmer en ik de bus ontmanteld, dat wil zeggen alles er af gehaald wat we konden, zodat de spuiter er niet zoveel werk meer aan zou hebben. Het hefdak er af , de bumpers, het bagagedak met een moeilijke schroef en een paar zijraampjes. De spuiter had er alle vertrouwen in, ik minder toen ik echt zag wat er allemaal moest gebeuren. Over een week of vier zien we he resultaat, maar volgens Jelmer ziet de bus er weer als nieuw uit. Ik ben benieuwd. Ik ga het dak schoonmaken, nieuwe bumpers bestellen en een nieuwe grille. Maar ik ga de bus niet verhuren. Ga ik er nog hooi en stro en planken en balken mee halen? Ik weet het nog niet. Wel dat we er mee op reis gaan naar schotland volgend jaar of zo maar een nachtje weg. Een smal bed maakt dat we dicht tegen elkaar aan liggen, meer schrijf ik er niet over. Ik heb Carien een romantische mail gestuurd, anders is de liefde zo voorbij. I love you. Het regent, het is koud, de houtkachel is aan. Vanmiddag hebben we de verwarming getest, centraal geregeld, goed gedaan jongens, en het werkt. Wat een mooi huis is het. Nog een plaatje en dan slapen. Morgen timmeren en weet ik veel, dagje vrij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!