thuismetsijtze.reismee.nl

With a little help from my Friends.

Woodstock, 50 jaar geleden, ik trek de plaat uit de kast, het was gisteren als ik naar de muziek luister, ik had net genoeg geld om de film te zien in de bioscoop. Het popfestival in het Kralingense bos was een jaar later, ik was te jong om er heen te gaan, de meeste groepen die er optraden heb ik later gezien. Festivals zijn aan de orde van de dag, er gaat geen weekeinde voorbij zonder dat er iets gebeurt, ik ga er niet meer heen als er "oude artiesten" optreden, die heb ik nu wel gezien, het is tijd voor nieuwe muziek.

Een weekeinde kamperen in Duitsland was prachtig, s middags regende het pijpenstelen, we zaten in de tent van Pe en Mo te schuilen, er zat niks anders op dan maar samen een biertje te drinken.

Tegen de avond werd het droog, bbq en kampvuur, hoe mooi kan het zijn, niks is vooraf geregeld, iedereen helpt mee, het wordt een feest.

WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS, MY FAMILY.

Vandaag is het koud, de houtkachel aan, heerlijk warm.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!