thuismetsijtze.reismee.nl

Peter.

Ik kocht een nieuwe naald voor de pick up, een elliptische, ik zocht eerst op epileptische maar dat is misschien beroeps deformatie.

Het klinkt prachtig, er is een verschil tussen naalden, dat ga ik niet uitleggen dat moet je horen.

Ik kom thuis, een rondje met de honden, boven heb ik nog een paar bose speakers staan, ik sleep ze naar beneden om te horen hoe ze klinken, voorzichtig de trap af.

Ik draai platen om het verschil te horen, ik hoor van alles maar wat is het verschil, iets meer bass of hoge tonen, stereo, het is de illusie van mijn gehoor.

De honden gaan slapen, goed idee.

Peter speelt de blues, zijn gitaar gilt het uit, het is even stil en dan speelt hij Apostle, God is nooit ver weg bij hem.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!