thuismetsijtze.reismee.nl

Vrij.

Tien jaar geleden kocht ik een VW T3 camper bus om me vrij te voelen, op weg gaan als ik er zin in had zonder zorgen of veel in te pakken. Nu kan ik rustig terugkijken op mijn leven van toen, mijn huwelijk stond op springen, een bus om samen het leven opnieuw te ontdekken was een poging om alles bij het oude te laten blijven. We reisden van pinkpop naar bluesfestivals, het was gezellig met hele goede muziek, maar tussen ons veranderde er niets, onze liefde overleefde een verliefdheid niet.

Ik reisde daarna nog vaak en veel met de bus, de hond Remie achterin, over kleine weggetjes op zoek naar vrijheid en geluk, er zijn geen plaatsen die zo heten of misschien ben ik ze voorbij gereden.

Vrij zijn zit in mijn hoofd niet in een bus.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!