thuismetsijtze.reismee.nl

Het wordt nog lichter.

Wat een prachtige dag, buiten is het licht anders, helderder, het lijkt wel of het in mijn hoofd net zo licht is geworden, alles lijkt anders, mensen zijn aardiger voor elkaar, de zon verandert de wereld, laten we er zuinig op zijn.

Gisteren hoorde ik dat ik bijna 1500 uur in de min sta op het werk, heel veel, ik maakte me er niet zoveel zorgen over, maar heb er vandaag toch maar even naar gekeken. Administratie is niet mijn sterkste kant, ik ga er van uit dat het klopt met de uren, vrije dagen, financiën, enz. Het blijkt mee te vallen, ze zijn vergeten mijn uren vanaf 20 februari vorig jaar in te vullen, ik sta met alle dagen nog behoorlijk in de plus.

Daarna keek ik naar mijn pensioenregeling, drie jaar geleden ben ik vier dagen, eigenlijk drieën half,  gaan werken en wat zag ik tot mijn verbazing, ik heb toen een afspraak gemaakt om in het voorjaar van 2019 nog een dag minder te gaan werken, dat is tweeën half, dat lijkt me een goed plan, helemaal vergeten. Ik moet er nog wel even achteraan, heerlijk vooruitzicht met de lente in aantocht.

Het wordt nog lichter.