thuismetsijtze.reismee.nl

2e Kerstdag.

Een grijze dag, gelijk de houtkachel aan, in de stoel van mijn vader luister ik naar de radio, staar uit het raam, er gebeurt weinig, heerlijk. Ik droom weg met mijn ogen open, muziek van vroeger brengt herinneringen, waar was ik, wat deed ik toen deze plaat uitkwam, wat ik toen dacht weet ik niet meer, wat ik voelde ook niet. In een grijze wereld wandelen we twee uur met de honden, er is weinig te zien maar het is heerlijk, we komen bijna niemand tegen, acht reeën, een zwaan, reigers vliegen weg, het is stil.

Tweede kerstdag, een film en een heerlijke maaltijd, het is vroeg donker, nog even en de dagen lengen weer, dat is de goede boodschap van kerst; het Licht komt er aan.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!