thuismetsijtze.reismee.nl

Goed.

De laatste jaren maak ik broden voor de kerst bijeenkomst van de familie, ik houd ervan om alles zelf te maken, van een huis tot een brood en alles wat daar tussenin  zit, dat is heel veel, maar ik kan het niet laten. Misschien denk je, wat  vermoeiend, maar dat valt wel mee, neem de tijd om te ontdekken wat je allemaal zelf kan of liever nog doe het gewoon, niet te lang nadenken. Het lijkt wel een beetje op klaverjassen, speel op je gevoel, wel of niet, maar dat heeft ook met ervaring te maken, winnen is niet het belangrijkste, plezier hebben in wat je doet of het nu een huis is dat je bouwt, een brood dat je bakt of winnen met het kaarten (soms kan verliezen zo  mooi zijn dat het op winnen lijkt).

Onze ouders zaten vandaag naast elkaar op een stoel in de hemel, mijn vader zat royaal, dat is breeduit, er was iets minder plaats voor mijn moeder, maar dat vond ze niet zo erg. Ze keken van boven naar hun kinderen beneden, naar de hele familie en ze zagen dat het goed is tussen ons, we zijn samen met onze ouders in gedachten, net als toen ze er nog waren. 

Veel meer kunnen we niet wensen, dat het goed is tussen ons, kus allemaal.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!