thuismetsijtze.reismee.nl

Vrouw.

"Alle veranderingen in de maatschappij komen door vrouwen, daar geloof ik heilig in."

Een uitspraak van de broers Karim en Hakim Traidia die samen een filmfestival organiseren, Magreb Filmfestival.

Ik las de columns van vrouwen in de krant van vandaag, zo duidelijk en wijs:

"We moeten blijven praten, luisteren en bevragen, weg van het winnen. "

"Waar komt het nu eigenlijk op aan? We spreken er zelden over."

Ik loop vier uur met de honden, de zon schijnt, honderden ganzen vliegen op als we te dichtbij komen, zwanen klapwieken indrukwekkend weg als ze ons zien, de honden trekken aan de riem, drie reeën rennen voorbij.

Thuis doe ik het huishouden, stofzuigen, de was ophangen, daarna zet ik Jessica op stal. De honden liggen uitgeteld voor de warme houtkachel, ik ga zitten in de stoel van mijn vader.

Gisteren een pan erwtensoep gemaakt, Disco Queen Gloria Gaynor op de draaitafel tot ik ga lezen, dan de mooie klanken van de blokfluit van Frans Bruggen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!