thuismetsijtze.reismee.nl

Sauna in huis.

Ik geniet altijd als ik een dag thuis ben, het maakt niet uit of ik iets moet doen ( ik ben eigen baas ) of de boel de boel laat. Vanmorgen de houtkachel aan, lekker warm, als ik voor de dieren heb gezorgd ben ik een beetje rillerig, koud, niets aan te doen, denk ik. Aan het einde van de ochtend zet ik de (infrarood) sauna aan, ondertussen hang ik de was op, ruim ik de vaatwasser uit, na een kwartiertje neem ik plaats in de warme sauna. Een half uurtje is lang genoeg, heerlijk om lekker te zweten, daarna een douche en ik voel me helemaal de oude. Tijd om een flinke wandeling met de honden te maken, ik heb het niet koud meer, onderweg ook niet, heerlijk zo'n sauna in huis, ik ga er weer meer gebruik van maken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!