thuismetsijtze.reismee.nl

Eén dag vrij.

Eén dag vrij tussen werkdagen is wat kort, ik ben begonnen met iets, dan moet ik morgen weer werken, ik wil het af kunnen maken. Het gaat er niet om dat ik niet kan uitrusten of zo, dat kan ik soms op mijn werk beter dan thuis, een paar dagen met een werkje bezig zijn of afmaken geeft veel voldoening, nu blijft er van alles liggen.

Gemopper van een man op zekere leeftijd, ik vind het heerlijk om aan te rommelen thuis, vandaag geen plan/lijstje gemaakt, ik loop van het één naar het andere werkje, ik word gek van mezelf, dat bedoel ik met maar één dag vrij, ik wil teveel doen in die dag, dus gebeurt er weinig, ik ken mezelf.

Vandaag viel het mee, ook nog lezen en wat is er toch veel mooie muziek in de wereld, ik download de harde schijf vol.

Het leven is vurrukkulluk, schreef Remco Campert.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!