thuismetsijtze.reismee.nl

Jackson & Ferry.

Op 9 mei 2019 gaan we naar Mumford and Sons, gisteravond en vanavond luisterde ik naar de live plaat van de groep uit 2012, The road to Red Rocks.

Ik ontving vanavond een mail van de Oosterpoort, volgend jaar komt Joe Jackson naar Groningen. In 1984 kreeg ik van mijn broers een kaartje voor een optreden van Joe in de Ahoy Rotterdam, Body and Soul tournee, het was een van de mooiste concerten die ik heb gezien en gehoord.

Twee maanden later komt Bryan Ferry in de Oosterpoort, ook een zanger die nog regelmatig op mijn draaitafel ligt.

Ik weet nog niet of ik kaartjes ga bestellen, niet te lang nadenken anders is het uitverkocht, misschien is het tijd om naar concerten van jongere artiesten te gaan, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar de oudjes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!