thuismetsijtze.reismee.nl

Summer's almost gone.

De kerkklok slaat elf uur, ik heb net een uur met de honden gelopen, de tuindeuren staan open, ik zit buiten in de zon en mijmer over de afgelopen zomer die bijna voorbij is of blijft het mooie weer aanhouden tot de Kerst?

In juni vertrokken we voor een reis op de motor door Italië, Frankrijk, Zwitserland en Duitsland, af en toe was het weer iets minder maar de weggetjes waren schitterend. Ik zag veel motoren voorbij komen, de meeste waren nieuw, snel en met veel meer vermogen dan mijn BMW uit 1979, ik kon vriend Jolle prima volgen, zelfs over de hoogste passen, het gaat niet zo hard, maar wij hebben uithoudingsvermogen.

Summer's almost gone, zong Jim van the Doors in 1968, het lijkt gisteren.

3:23

The Doors Summer's Almost Gone


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!