thuismetsijtze.reismee.nl

Elke dag telt.

Zaterdag is een mooie dag, ook als ik moet werken, een dikke weekeind krant, de zon schijnt, de koffie is heerlijk. Onder het lopen met de honden geniet ik vooral van niets, ik hoef niets, de aardappelen worden geoogst, het land is bijna leeg en hoeft ook niets tot het weer voorjaar wordt, de honden hebben het makkelijk, er wordt voor ze gezorgd en ik probeer aan niets te denken.

Ik trek mijn trui uit, het is warm in oktober, heerlijk, een verdwaalde vlinder fladdert voorbij, ik kom in anderhalf uur één fietser tegen.

Als ik terug ben en de pony water geef, besef ik dat elke dag telt, soms lijkt het of de ene dag belangrijker is dan een andere, maar is dat zo? Dat is een goede vraag om op zondag over na te denken!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!