thuismetsijtze.reismee.nl

Geheugen.

We kunnen veel onthouden, ik heb de Wikipedia geraadpleegd, er raakt weleens iets op de achtergrond, alles onthouden maakt niet gelukkig.

Vanmorgen las ik een artikel in de krant over muziek uit Afrika, prachtig maar een beetje onbekend in Nederland, ik heb een honderdtal platen van het continent die ik af en toe draai, mijn broer Lo houdt er van, Fela Kuti.

Ik dacht aan live muziek van een groep uit Afrika, mijn geheugen liet me in de steek, op Google gekeken, niets, toen ik nog een kop koffie ging maken schoot me de naam te binnen, Toure Kunda live in Paris, het geheugen is een wonderlijk iets. Ik typte de naam in op Soulseek en na 10 minuten daverde het concert door de kamer.

Moderne technologie, gelukkig van de laatste jaren anders had ik nooit zoveel platen in de kast staan, platen draaien is de mooiste manier om naar muziek te luisteren, vind ik. Veel meer koop ik niet, ik zoek het op Soulseek, ook mooi en zonder krassen en stof.

Reacties

Reacties

lo

radiooooo.com is ook leuk om te proberen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!