thuismetsijtze.reismee.nl

Dood paard.?

Als ik na een dag werken thuis kom, ga ik eerst een stuk met de honden lopen, we gaan bij de pony Jessica langs, ze krijgt altijd iets lekkers als we langs komen, dat weet ze. Als we teruglopen zie ik het paard van de buurman in de wei liggen, ik schenk er geen aandacht, paarden liggen wel vaker in het gras. Vanavond liepen we in de schemering, Jessica krijgt nog wat hooi en een paar maïs kolven, ik zie een bult in het weiland van de buurman liggen, het paard ligt onder een kleed zonder te bewegen, ik fluit, maak geluid, maar geen reactie. Als we er even later weer langslopen beweegt het paard een beetje, het ziet er niet goed uit, ik kan er weinig aan doen, de honden kwispelen, trekken aan de riem, ze willen verder, dieren tonen weinig medeleven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!