thuismetsijtze.reismee.nl

Thuis met Sijtze.

Ik kreeg vandaag een reactie van Fred; wat het stukje van gisteren in hemelsnaam op een reisblog doet.

Eigenlijk is dit geen reisblog, maar het is daar wel uit ontstaan, ik schreef op onze reis naar de Noordkaap elke dag een verhaal, over vroeger, spoken uit een verleden kwa- men langs, wat we elke dag tegen kwamen onderweg. Thuis gekomen stopte ik met de verhalen, na een paar weken begon ik weer met het schrijven over alledag, eigenlijk alleen om de kinderen op de hoogte te houden van mijn reilen en zeilen en omdat ik er aardigheid in heb.

Niemand hoeft het te lezen, er zijn dagen dat ik er over denk om er mee te stoppen, gemakzucht, er is altijd wel iets te schrijven over de dag, dat is het ongeveer Fred.

Vandaag op pad met de broers, op de motor hebben we een rit gemaakt door de Betuwe, appels en peren werden geplukt, kuub kisten vol, een mooie rit langs de rivieren, ik was er nog nooit zo door heen gereden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!