thuismetsijtze.reismee.nl

Ommetje.

Tijd is een vreemd verschijnsel, hoe lang duurt tijd of hoe kort soms, misschien is het afhankelijk van hoe ik me voel, de afgelopen twee weken leken eindeloos te duren, misschien door alle nieuwe dingen die er gebeurden, ik weet het niet precies, wel dat het prachtig was.

Vandaag een lange dag, tussendoor even naar huis om de honden uit te laten en de pony wat lekkers te geven. Als ik na het werk thuis kom lopen we een klein stukje, geef de honden eten en de pony een bak biks, zelf een paar koppen koffie, blijft het droog? We lopen het ommetje rond het dorp, ik loop op de automatische piloot achter de honden aan, mijn hoofd is ergens anders, twee reeën rennen over een aardappelveld, de honden janken, ze willen er achter aan maar ze zitten vast, anders waren ze verdwenen. Slakken komen tevoorschijn door het natte weer, honderden kruipen er door het gras op weg naar ????

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!