thuismetsijtze.reismee.nl

Ja.

Zaterdag 4 augustus trouwde zoon Jelmer met zijn geliefde Sarah, ze gaven een prachtig trouwfeest in Dogliani, Italië met familie en vrienden uit Nederland en Italië

Pap, wil jij een toespraak houden, vroeg hij vorig jaar, nu was zover, samen met Daniela, de moeder van Sarah, stond ik als trotse vader voor de genodigden. Ik las de tekst in het Nederlands, Daniela las de Italiaanse versie.

Ik ben geen trouwambtenaar, maar ze hebben allebei ja gezegd op de trouwbelofte en elkaar een ring om de vinger geschoven, meer is er niet nodig, natuurlijk ook heel veel liefde.

Daarna een prachtig feest met muziek, wijn en heel veel lekkere hapjes op een wijze die we in Nederland niet kennen, ze hadden het perfect voor elkaar, iedereen genoot met volle teugen.

's Morgens hadden we nog een prachtige wandeling van tweeenhgetweeënhalf uur maakt door de heuvels bij Dogliani, het was warm, maar erg mooi.

Zondag 5 augustus was er een brunch voor alle Nederlandse gasten, de maaltijd van zaterdagavond werd voortgezet, heerlijk en overvloedig, kleine hapjes, zodat het niet te veel werd, lekkere witte en rode wijn uit de streek en veel water. Aan het einde van de maaltijd vertrokken er gasten richting huis, het was een weekeinde om nooit te vergeten.

Maandag 6 augustus bracht zoon Jelmer ons na het ontbijt naar het station van Bra, waar we vertrokken voor de terugreis, ik schrijf dit in de trein van Parijs naar Amsterdam. Ik kom er ongetwijfeld op terug.