thuismetsijtze.reismee.nl

Uploaden.

Ik word gek van het uploaden van apps, programma's,  nieuwe instellingen voor weet ik wat, ik doe maar wat, het lukt af en toe, het geeft alleen maar ergernis.  Het liefste stop ik met mijn leven in de digitale? wereld, ga ik weer brieven schrijven, duurt het weken voor ik antwoord krijg, wat een rust voor iedereen en mij.

Ik zet nog een plaat op, LP voor de goede verstaanders, prachtig geluid. Gisteren cd's opgeruimd zodat ik weer 78 toeren platen kan draaien die ik heb schoongemaakt, water met een beetje goedkoop afwasmiddel doet wonderen.  Wie kent Tony Martin nog, het orkest van Guy Lombardo. Op zijn hoogst duurt zo'n plaatje vijf minuten, ik heb de Matthaus Passion op 78 toeren,  prachtig maar ik kan niet gaan zitten om te luisteren, laat staan dat ik de tekst kan lezen, maar die ken ik gelukkig bijna uit mijn hoofd.

Gek word ik af en toe van mezelf, ik lees iets over boeken en wil ze lezen, muziek het zelfde, net zoals films, schilderijen en tekeningen bekijk ik, mijn hoofd zit vol met afbeeldingen van gezichten, zwart wit,  soms in kleur.

De deuren staan open, heerlijk weer, ik kook voor mijn geliefde, we eten buiten. Een bed op de veranda is ook wel iets,  misschien volgend jaar.