thuismetsijtze.reismee.nl

Half zes.

Vanmorgen liep om half zes de wekker af, opstaan, douchen, koffie, met de honden lopen, water naar het paard brengen met het warme weer drinkt ze heel veel  liters, eet goed ,28 jaar, een prachtig dier.

In de verte hoor ik machines op het land, dag en nacht wordt er gewerkt, ik ken het van de tijd dat ik in de bloembollen werkte,  ik kan er een boek over schrijven. Jammer dat ik niet veel meer foto's heb gemaakt, aan de andere kant het verleden bewaar ik in mijn hoofd, niet in bestaande beelden. 

Toen ik thuis kwam liet ik eerst de honden uit, water voor het paard, daarna ging ik zitten, buiten, warm het maakt niet uit, dieren gaan voor mensen. Even achterover tot de kinderen komen, dan doe ik alsof er niets aan de hand is, slaap.

Slaap is een vriend die me vertelt dat ik moet gaan rusten. 

Ik ben vaak eigenwijs,  ik denk dat ik twintig ben, voel me dertig, maar marathons lopen zit er niet meer in, misschien als Jolle me weet over te halen om weer heel voorzichtig te gaan trainen, stapje voor stapje, samen.

Slaap is ver weg, het is warm, buiten is het goed toeven, ik doe de buitenlichten uit en slaap heerlijk op de schommelbank.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!