thuismetsijtze.reismee.nl

Joe zingt.

Ik pak een plaat uit de kast, Joe Cocker live in LA.

Zijn stem schuurt, krast, hees, een dwarsfluit speelt een solo, daarna een orgel hammond b3 Chris Stainton , guitar, prachtig, 1972. St. James Infirmary.

Mooier kan het bijna niet, ik was 18, net van school, ik wist niet wat ik moest doen, kunstacademie.

Een opleiding die leek op het geloof in een kerk, docenten voelden zich goden met de wijsheid in pacht, ze vochten voor hun eigen parochie , hun inkomen was belangrijker dan wat ze maakten als 'kunstenaar', niet allemaal natuurlijk.

Als het even anders was gelopen was ik nu een beroemde kunstenaar zonder levenservaring en met veel geld.

Broer Lo is een vakman, een ambachtsman, samen iets maken lijkt me mooi.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!