thuismetsijtze.reismee.nl

Soms zoek ik woorden.

Soms zoek ik woorden voor zinnen die ik wil schrijven, maar al geschreven zijn, dat weet ik niet totdat ik ze vind, die woorden in de juiste volgorde, hoe is het mogelijk.

Soms vind ik zinnen die ik nog niet begrijp, maar waarvan ik weet dat ze kloppen, ze vertellen precies wat ik wil zeggen.

Soms lees ik woorden in een taal die ik niet ken, die me vertellen wat ik wil zeggen, ik moet moeite doen om de woorden te begrijpen die de zinnen maken.

Soms kom je die woorden tegen, zomaar, vroeg op een zondagmorgen, in een lied, een gedicht, dan hoef ik even niet verder te zoeken, alleen maar te lezen en te luisteren.

Luister:

Rowwen Heze & Nynke Laverman - Droemvlucht


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!