thuismetsijtze.reismee.nl

Examen.

In de krant lees ik over een muziekleraar die zijn examenklas uitxzwaait na het examen en ze gaat missen, ik heb het nooit bekeken van de kant van de leraar, met sommigen had ik een goede verstandhouding, met de meesten ging het moeizamer.

John, Joop, Tineke en ik werkten na het schriftelijk examen in de bloembollen, Hillegom, vakantiewerk dat in mei al begon. We waren alle vier geslaagd, kantje boord, maar wat gaf het, feest. Op de dag van de diploma uitreiking reisden we per trein terug naar Groningen, we dachten ruim op tijd terug te zijn om rustig naar school te kunnen lopen. Dat viel tegen, te laat weggegaan of vertraging dat weet ik niet meer, om kwart voor twee stonden we voor het station, een taxi bracht ons in vliegende vaart naar de Grote Rozenstraat, in looppas naar een bomvolle aula, waar we net op tijd binnenvielen om naar de rector te luisteren.

We werden met applaus begroet toen we naar binnen stormden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!