thuismetsijtze.reismee.nl

Mag je vliegen doodslaan?

Het is warm binnen, vanmiddag liep de temperatuur op tot 30 graden, ik ben druk bezig met de zonnewering, hopelijk hangt die op donderdag, dat scheelt zeker vijf graden. Opeens zijn er vliegen, waar komen ze vandaan, irritant, kriebelig, ik probeer ze weg te jagen, dat heeft geen zin, als ik er één doodsla komen er twee terug.

Het zijn mooie beestjes als je ze goed bekijkt, hoe kan zoiets leven, vliegen, een wonder dat ik doodsla, ze zijn vervelend, maar dat is mijn probleem, mag je vliegen doodslaan? Het is geen beschermde diersoort, bijen is een ander verhaal, maar die zijn nuttig, is dat een verschil?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!