thuismetsijtze.reismee.nl

Vacantie en volle maan.

Het besef van vacantie moet nog komen, vandaag druk met de zonnewering, in de volle zon gras maaien rond de serre, het oude frame eraf halen, morgen met een nieuwe beginnen.

Buiten is het prima toeven, toch naar binnen omdat ik platen wil draaien, Joe, the Doors, Mary Coughlan, wat een voorrecht om uit zoveel platen te kunnen kiezen. Ik weet het, alles is te vinden en te beluisteren op allerlei muziek sites, maar dit is echt voor mij.

Volle maan, de honden willen nog uit, de pony lust wel een appel, ik heb geen zaklantaarn nodig, de maan verlicht ons pad, de honden trekken me mee naar het grote rond, we lopen een uur door het verlichte donker van de nacht, alle deuren staan open, dat kan gelukkig nog hier op het platteland of is het een beetje dom?

Vacantie , doen wat er in je hoofd op komt, wel de telefoon mee voor het geval dat........

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!