thuismetsijtze.reismee.nl

Harry en mijn vader.

Het is een uur of elf s avonds, ik heb alles gedaan wat ik moest doen, tijd om te gaan zitten, ik draai John Hiatt, de tuindeuren staan open, een frisse wind waait door de kamer. Ik zet een plaat van Cuby op, de honden beginnen te blaffen, ik laat ze even tot het te gek wordt, Harry staat voor de deur, hij hoorde Desolation, dat is lang geleden, heb je een biertje voor mij, zet alsjeblieft andere muziek op, het is mooi geweest.

Ga zitten in de oude stoel, zeg ik, maar die is bezet door mijn vader, ze roken samen een sigaret, praten over vroeger, muziek, mijn vader houdt niet van die moderne rommel, Harry stelt hem gerust, hij luistert ook naar klassieke muziek.

De honden zijn gaan liggen, ze vinden het wel best, mijn vader en Harry praten nog een tijd door, ik breng ze bier, vanavond mogen ze binnen roken, morgen zet ik de deuren weer open, het is lang geleden dat ik ze tegen kwam, ze maken het goed.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!