thuismetsijtze.reismee.nl

Auto twee.

Samen in de auto ergens naar toe gaan lijkt op samen wandelen, je zit of loopt naast elkaar, er is niet zoveel te doen, praten gaat vanzelf, veel meer is er niet.

Dan kom je ergens waar je nog nooit bent geweest, mensen die je niet kent, het valt mee, ze zijn aardig, koffie met een koekje. De auto rijdt prima, zoon Jelmer kijkt onder de motorkap, onder de auto, alles goed, alles doet het.

Op de terugweg rijd ik 140 zonder problemen, ik haal in, schakel terug, in een bocht verwacht ik dat de motor afslaat, maar dit is een auto zonder problemen.

We komen heel veel vw bussen tegen, t2 en t3, ze rijden 100, raampje open, één arm nonchalant naar buiten, de andere aan het stuur, dat mis ik wel, geen haast, twee auto's, wat een luxe.


De honden gaan achter in de kofferbak, een ruimte waarin ik kan slapen, we rijden naar Lop en terug, auto twee is goed gekeurd.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!