thuismetsijtze.reismee.nl

Nieuw bedlampje.

Lezen heb ik altijd gedaan, zolang ik me kan herinneren, op de lagere school mocht ik in de vijfde klas (groep 7) voor de leesboeken zorgen, het uitlenen, kaften, dat soort dingen moest ik doen, een grote kast met twee schuifdeuren vol met boeken, titels weet ik niet meer.

Soms blijven de boeken liggen , wordt de stapel groter, zijn er andere dingen te doen, maar dan begint het weer met een dik boek van Philip Kerr, over een detective in het Berlijn van de jaren dertig en veertig, een steen begint te rollen, boeken lees ik achter elkaar uit. Op tijd naar bed, een nieuw bedlampje gekocht, de ogen worden wat minder. Vroeger toen lezen in bed eigenlijk niet mocht was een zaklaarn de oplossing, tijden veranderen gelukkig.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!