thuismetsijtze.reismee.nl

Stroomstoring.

Om half drie vanmiddag begon de vaste telefoon te piepen, de buitenlampen die ik altijd aan doe als ik een late dienst heb, deden het niet, binnen hetzelfde. Ik keek in de groepenkast, niets aan de hand, maar ik had geen tijd om het uit te zoeken, want ik moest naar het werk. Op de motor weg, buurvrouw Zwaantje hield me aan, heb jij ook geen stroom?, vroeg ze. Nee, de hele straat zit zonder.

Ik was een beetje ongerust dat alle elektrische apparatuur ontregelt zou zijn, maar bij thuiskomst bleek alleen de wekker achter te lopen, alles werkt weer prima.

En gelukkig stond de pony nog in de wei.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!