thuismetsijtze.reismee.nl

Blij met de beestjes.

Ik ben blij met de honden Jane en Julia, lieve beestjes, een beetje eigenzinnig, ze leken al op hun baasje voordat we elkaar kenden, ze proberen hun eigen gang te gaan, dat is moeilijk als je aangelijnd uitgelaten wordt. Ze zijn tevreden met weinig, ook daarin lijken we op elkaar en ze/ik moeten nog veel leren, maar dat gaat redelijk snel, ze wachten bij de deur tot ik ze roep, ze blaffen naar alles wat voorbij komt, met een beetje geduld wordt ook dat minder, blaffen mag, bijten niet.

Ze liggen op de platen bakken die ik in de serre heb gemaakt, precies de goede hoogte, ze kunnen alles zien en liggen lekker in de zon, ik heb de stoel van onze vader gedraaid, nu kunnen we samen in de zon zitten en wegdommelen, heerlijk, ik ben blij met de beestjes.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!