thuismetsijtze.reismee.nl

Kouwe kop.

Het is voorjaar, maar aan de temperatuur merk ik het nog niet echt. In maart mag ik weer motorrijden, heerlijk is dat, de motor moet nog nagekeken worden voordat het echte werk begint, een reis naar Italië en vooral de terugweg. Ik kan bellen om een afspraak te maken, maar ik rijd liever naar Marum om met Tjibbe te overleggen wat er gebeuren moet. Snelwegen vermijd ik, binnendoor is veel mooier, het is frisjes, het motorpak houd me redelijk warm, ik krijg wel een kouwe kop, eigen schuld met zo'n ouderwetse open helm, ik weet het. Niemand te zien in de motorzaak in Marum, ik zie een briefje op de deur, de zaak is verhuisd naar de Molenstraat 6, daar kwam ik langs, ik rij er zo heen, mooi groot pand met BMW s in de etalage, dat kan niet missen. Tjibbe is er niet, zijn zoon wel, die gaat de zaak overnemen, we praten even over de motor en het nieuwe pand, volgende week kan ik motor brengen als er iemand meegaat om me terug te rijden. Komt helemaal goed. Op de terugweg nog een stuk omgereden over prachtig kleine weggetjes, de motor had er plezier in, ze ronkte als vanouds.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!