thuismetsijtze.reismee.nl

20 Million Things.

Het is tijd om te gaan koken, maar ik luister naar muziek, vanmorgen draaide ik Little Feat onder het lezen van de krant (meestal begin ik de dag met klassieke muziek), ik lees het verhaal op Wikipedia, kom terecht bij Robert Palmer, het lijkt op domino steentjes die omvallen, de ene plaat brengt de volgende tot leven, ik heb er duizenden, ik ben nog wel een tijdje bezig denk ik.

Het begon vrijdag op de afscheidsdienst van een collega, prachtige muziek die ik vaker had gehoord, 20 million things heb ik zo vaak gedraaid op de plaat van Lowell George, Köln concert van Keith Jarrett. Thuis zette ik de plaat op, zocht de tekst erbij, een nummer dat ik zovaak heb geluisterd was nog precies hetzelfde, met een dood in gedachten en 20 million things to do wordt het een ander verhaal ,het is een liefdesliedje is, ik denk alleen maar aan jou, daarom heb ik geen tijd om 20 million things to do, ook al zou ik dat willen, mijn hoofd is vol van jou.

Prachtig, op dezelfde plaat:

You get my heart on perminent loan.

Ik drink nog een biertje, koken komt wel, ik eet een stuk appeltaart, you think about me.

Lowell George.

luister, klik op:

Lowell George - Twenty Million Things


If it's fix a fence, fender dents
I've got lots of experience
Rent gets spent
All the letters never written, that don't get sent
It comes from confusion, all things I left undone
It comes from moment to moment, day to day
The time seems to slip away
But I've got twenty million things to do, twenty million things
All I can think about is you
With twenty million things
Twenty million things to do
I've got mysterious wisteria hanging in the air
The rocking chair I was supposed to fix
Well it came undid
And all the things that I let slip, I found out quick
It comes from moment to moment, day to day
The time seems to slip away
But I've got twenty million things to do, twenty million things
All I can do, is think about you
With twenty million
Twenty million things to do

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!