thuismetsijtze.reismee.nl

Vraag?

Vanmorgen moesten we de sleutel inleveren bij Fortunato, de vriend van Gerhard, van wie we het huisje in de Achterhoek hadden gehuurd, hij was aan het stofzuigen, de taken moeten eerlijk verdeeld worden, hij sprak een beetje Nederlands, helemaal goed.

Op de terugweg werd mij de vraag gesteld of ik wel eens verliefd ben geweest op een man?, een vraag die me vaker is gesteld, nee, nog nooit, was mijn antwoord. Er zijn wel mannen geweest die zeiden dat ze verliefd op mij waren, maar daar kon ik niks mee, vriendschap is prima, maar meer zit er niet in.

Misschien straal ik een warmte uit die herkend wordt door andere mannen, gelukkig is er ook een vrouw/meisje die er voor valt, meer wil ik er niet over zeggen, daar ben ik te verlegen voor.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!