thuismetsijtze.reismee.nl

Leven met de vijand in je hoofd.

Van elke vijf gedachten die we hebben, zijn er vier negatief, het zit in je DNA, je kunt ze niet onderdrukken en hopen dat ze weg gaan, want ze komen je altijd achterna, daar moet je mee leren leven.

Het gaat over zelfcompassie, mindfulness, niet mijn wereld, maar wie ben ik ?

Ik drink het liefst een biertje terwijl ik platen draai en vergeet de wereld om me heen, heel voorzichtig maak ik een tekening, ik schrik er zelf van, het lijkt nergens op, snel in de kachel. De volgende dag probeer ik het nog een keer, niets inspiratie, gewoon doen en wordt het niets dan komt er morgen weer een dag, de vijand in mijn hoofd is al heel lang een vriend, soms komt hij op het verkeerde moment op bezoek, ik stuur hem weg, dan ga ik vroeg naar bed, soms praten we uren over niets en wordt het laat.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!