thuismetsijtze.reismee.nl

Elke dag lopen.

Ik loop elke dag met de honden of zij met mij, dat maakt niet uit, schoenen aan en de jas en weg zijn we, waar we heen gaan is geen verrassing, meestal het zelfde rond, maar soms nemen we een andere weg. Elke dag lopen is goed voor mijn lichaam, flink doorstappen tot we plotseling stil staan als de honden iets ruiken, een onbekende geur waarover heen geplast moet worden door allebei. Elke dag lopen is ook goed voor de oude vw camper, even een kwartiertje de motor laten draaien, terwijl ik de pony op stal zet, voorkomt dat de bus gaat knallen, hoesten, stotteren. De motor loopt prima, s winters is het koud binnen, de verwarming werkt slecht of helemaal niet, toch maar eens naar laten kijken. Niet wegdoen, zei de man die me hielp met het starten van de bus, ze worden alleen maar meer waard. Ik vind het gewoon prettig om in te rijden, geen comfort, geen luxe, het gaat niet hard, maar alles bij de hand.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!