thuismetsijtze.reismee.nl

Earth song.

Ik hoor iets over the Voice, mooi nummer gisteravond, earth song, ik kijk er naar op youtube, prachtig gezongen, er is ook een hele mooie uitvoering door André Rieu.

Het gaat over de wereld, over leven en dood, wij zijn verantwoordelijk voor de wereld, maar beseffen dat nauwelijks, we zijn druk met onszelf, onze omgeving, er trilt wel eens wat in groningen, maar wereldwijd stelt het niet zoveel voor. We lopen met fakkels door de stad voor ons eigen gewin, er rijden geen tractors naar weetikveel om te protesteren tegen bos dat gekapt wordt, kinderarbeid, armoede, slavernij, vervuiling en weet ik veel. We zijn druk met ons zelf (en terecht, voordat ik iemand op zijn pik trap), maar de wereld is groter dan groningen, misschien moeten wij vooral solidair zijn met de rest van de arme wereld voordat we lopen te klagen over een paar scheurtjes in ons huis, die ook nog eens rijkelijk vergoed worden, een luxe probleem. (ik chargeer)

Aardbevingen, overstromingen, modderstromen, droogte, honger, oorlog, hebzucht, jaloezie, afgunst, werkeloosheid en weetikveel, we weten het wel, maar we worden verblind door onze eigen zorgen.


Michael Jackson - Earth Song (Official Video)












































































Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!