thuismetsijtze.reismee.nl

Loopband.

Jaren geleden heb ik een loopband gekocht, eentje zonder motor, deze moest je zelf in gang zetten en dan blijven lopen in het zelfde tempo, ver kwam ik er niet mee. Een loopband voor bijna niets, in een opwelling aangeschaft om meer te gaan bewegen, een bevlieging, jaren stond het apparaat in de weg, goed om mijn kleren over heen te gooien voor het slapen gaan of de schone was even op neer te leggen. Wat moet ik er nog mee, nu ik twee honden heb loop ik door weer en wind, ik heb geen loopband nodig, buiten lopen is ook veel prettiger. Gelukkig kan je alles op marktplaats zetten, afwachten wie er reageert, uiteindelijk ook nog een foto erbij, ik vreesde dat ik de oud ijzer boer zou moeten bellen, maar ik kreeg een mailtje van iemand die het apparaat voor een soort speeltuin wil gaan gebruiken. Een bijzondere speeltuin, door te bewegen zet je van alles in beweging, een loopband die alleen beweegt door er op te lopen komt goed van pas. Over de prijs ging ik niet moeilijk doen, ik heb het apparaat geschonken aan dit mooie doel, zie onderstaande link en ik ben er van af.

Sensatie op Straat | Chonk | kunstprojecten voor festivals


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!