thuismetsijtze.reismee.nl

Hooi.

Ik haal al jaren hooi voor de pony bij dezelfde man, prima spul, gisteren kon ik hem telefonisch niet bereiken terwijl het hooi bijna op was, nog een plukje voor vanmorgen. Dan raak ik lichtelijk in paniek, voor dieren moet je goed zorgen, voer hoort daar ook bij, gelukkig stond er op marktplaats een advertentie van iemand in de buurt die hooi te koop heeft, een mailtje gestuurd, vanmorgen een berichtje terug met een telefoonnummer ,makkelijk is dat, een opluchting. Ergens in de binnenlanden richting Schildmeer over een smal spekglad weggetje naar een schuur vol hooi, het lijkt wel een kerstverhaal, ik heb het gevonden en ben zonder ongelukken terug gereden. De pony was tevreden volgens mij, goed hooi vind je niet zomaar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!