thuismetsijtze.reismee.nl

Lijstjes.

Het einde van het jaar brengt niet alleen grijs weer maar ook lijstjes in de krant van de beste platen, klassieke werken, boeken, gerechten, politici en weet ik veel. Ik kijk er even naar, er komen zoveel boeken, platen, gerechten, mensen en nog veel meer in het nieuws, niet bij te houden, dat doe ik stiekem toch, vergeet ze gelijk weer om ze een half jaar later tegen te komen in de kringloopwinkel. Ik heb nog nooit een kringloop -winkel top tien lijstje gezien, ik ging er vroeger heen voor lp's, ik heb er honderden gekocht voor een schijntje, die tijd is voorbij.

Lijstjes in de krant zijn overbodig, een goed boek leest zich zelf, voor muziek heb ik geen kenner nodig om mij er naar te laten luisteren of mij te vertellen wat goed of slecht is, ik heb goede oren, koken moet je zelf proberen, het leven is te mooi om je te laten sturen door een wijze man of vrouw, je moet het zelf ontdekken met vallen en opstaan en ga je een keer op je bek, geen man overboord, het doet even zeer daarna ga je gewoon verder, wijzer, wel met blauwe plekken.

Lijstjes zijn overbodig net als recensenten, vertrouw op je zelf.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!