thuismetsijtze.reismee.nl

Loslopende hond vervolg.

Vanmorgen op pad met de honden, op dezelfde plek als gisteren liet ik hond Julia los, ze liep wat rond, toen ik riep kwam ze terug, een hondekoekje als beloning. Ze rende achter een vogel aan, stopte om te kijken waar ik was, ze liep de gebruikelijke ronde maar stopte niet, hoe en wat ik ook riep. Bij de bosjes liep ze rechtdoor richting drukke weg, nu gelukkig niet, sprong over een bijna droogstaande sloot, rende de weg over om aan de andere kant langs een brede sloot richting huis te lopen. Tegenover de tuin van mijn huis bleef ze staan, ze durfde de sloot niet over te springen of er doorheen te gaan en liep langzaam terug naar mij, ik kwam aanrennen, ze liet zich makkelijk aanlijnen, toch maar een koekje als beloning. Langzaam terug gelopen naar huis, voorlopig aan de riem mee, ik heb alle vertrouwen in de hondjes, ze zijn lief maar ze moeten nog veel leren, net als hun baasje.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!