thuismetsijtze.reismee.nl

Loslopende hond.

Er wonen twee hondjes uit Roemenië bij mij in huis, ze zijn in maart gekomen, lieve beestjes, ze moesten erg wennen in het begin, vluchtelingen met een vaste woonplaats, dat waren ze niet gewend, zwerfhonden. Ze zijn aanhankelijk, erg waaks, dan blaffen ze de longen uit hun lijf, dat is niet altijd leuk, maar ze beginnen het te leren. Buiten kunnen ze vrij rondlopen, de veranda en een stuk tuin zijn omheind, daarbuiten houd ik ze angstvallend aan de lijn. Niet zo bang zijn, vertrouwen, dat voelen ze, vanmorgen lieten we hond Julia los op een groot stuk land, er gebeurde niets, ze rende wat heen en weer, achter een vogel aan, kwam keurig terug. Ik maak me wel vaker druk om niks, de hond Jane is een ander verhaal, waarschijnlijk vergis ik me ook in haar, vertrouwen, niet zo bang zijn.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!