thuismetsijtze.reismee.nl

Geld en spullen.

Vanavond kreeg ik een paar mails over spullen die verdeeld moeten worden, over geld dat geleend is en waarover misschien nog rente betaald moet worden. Ik zit in mijn oude stoel, luister naar muziek, waar gaat het over, spullen brengen iemand niet terug, een huis moet worden leeg geruimd, een leven verdwijnt met de herinnering, foto's gaan door onze handen, verhalen worden verteld, we lachen tussen de tranen door. Geld brengt de liefde niet terug, het kan me gestolen worden, maar tegelijkertijd wil ik niet verbitterd raken, het was mooi, zo ongelofelijk prachtig.

Money is the root of all evil zong James Brown, luister naar It s a man s world .

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!