thuismetsijtze.reismee.nl

Drie ochtenden.

Drie ochtenden vroeg op, dagen met heel veel regen, weinig zon, mijn voeten zakken diep in de modder als ik de honden uitlaat, de pony in de wei zet, het is niet anders. Thuis de houtkachel flink opstoken, een half uurtje in de sauna tot het zweet in straaltjes van mijn lijf loopt, daarna douchen en een biertje.

Het is november, vroeg donker, ik kan er niet zo goed tegen, de honden blaffen, maak je niet zo druk zeggen ze, genoeg eten en op tijd naar bed dan is het zo weer voorjaar.

Het gaat steeds beter, waarom zou ik me druk maken over de donkere dagen als het binnen licht en warm is.

Drie ochtenden vroeg op, morgen uitslapen tot het licht is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!